علمیاتاق فرار هابازی

چشم سوم چیست؟

چشم سوم چیست؟

یکی از مفاهیمی که از گذشته تا به امروز در فرهنگ‌ها و اقوام مختلف سؤالات متعددی درباره آن وجود داشته، چشم سوم است که این مفهوم متافیزیکی در برخی از افراد فعال است. در گذشته افرادی که از این قابلیت برخوردار بودند، احترام زیادی داشتند.

گذشتگان محل این چشم را در میان دو چشم و در وسط پیشانی در نظر می‌گرفتند که نشان‌دهنده ارتباط آن با غده صنوبری مغز انسان بود. به همین دلیل در خیلی از تصاویر باقی‌مانده از انسان‌های گذشته دور سر با مار و چشم میان پیشانی تزیین می‌شد.

این مسئله امروزه در برخی فرهنگ‌ها همچنان ادامه دارد؛ به­طور مثال در هندوستان بر روی قسمت میانی چشم­ها یک نقطه رنگی ایجاد می‌کنند‌. خیلی از این افراد بر این باور هستند که وجود چشم سوم نشان‌دهنده توانایی زیاد انسان برای انجام کار‌های خارق‌العاده است. البته در حالت کلی این تصویر برای انسان‌ها چندان چشم‌نواز نیست و ترسناک به نظر می‌رسد. به همین دلیل کاربران از این موضوع برای طراحی بازی‌های خاصی مثل اسکیپ روم‌ها استفاده کرده‌اند تا هیجان بازی‌ها را افزایش دهند.

 

معرفی کلی مفهوم چشم سوم

این مفهوم باطنی و عرفانی به‌عنوان یک چشم نامرئی معرفی می‌شود که ادراک ناشی از آن فراتر از دید معمولی است. در فرهنگ هندوستان به‌عنوان چاکرای سوم یا آجنا شناخته می‌شود. آجنا در فرهنگ هند به آن قسمت از مغز می‌گویند که می‌تواند از طریق فعالیت‌های روانی مثل مدیتیشن و یوگا تقویت شود. در واقع با وجود دو چشم فقط امکان دیدن دنیای فیزیکی را به انسان می‌دهد؛ اما وجود چشم سوم به‌عنوان ذهن ناخودآگاه است و حتی قدرت دیدن آینده را نیز دارد.

 

 

iranescape.com

چشم سوم در دنیای امروز

این مفهوم ماورایی این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید و از اتفاقات آینده را ببینید و حتی مفاهیم نهفته برای شما با وضوح کامل به چشم برسد. طبق اطلاعات موجود تمام افراد می‌توانند چشم سوم داشته باشند. در حالت کلی زمانی­که شما تصمیمی را بر اساس حدس و گمان می‌گیرید و آن را به انجام می‌رسانید، در واقع از چشم باطنی استفاده می‌کنید.

اما اگر بتوانید این حس را پرورش دهید، بسیار دقیق‌تر از حدس و گمان ساده عمل می‌کند. این چشم به‌صورت ذاتی در طبیعت هر آدمی وجود دارد و به‌صورت یک فرایند ماورایی مغز و احساسات را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

در واقع عملکرد این مفهوم از نظر احساسی بسیار بزرگ‌تر است. چشم سوم می‌تواند به‌عنوان تکامل طبیعی بشر نیز شناخته شود که از این طریق الگو‌ها و انگاره‌های جدیدی برای زندگی انسان به نمایش درمی‌آید. این مفهوم باطنی می‌تواند برخی از اطلاعات را نسبت به احساسات در اولویت قرار دهد و الگو‌ها را برای حرکت شما آشکار کند.

 

 Picture3

چشم سوم چه کاربردی برای انسان‌ها دارد؟

فعال‌شدن این چشم می‌تواند به‌عنوان یک پل ارتباطی عمل کند که ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه به یکدیگر متصل شوند و مغز و ذهن از یکدیگر تأثیر بپذیرند. وجود چشم سوم می‌تواند به انسان کمک کند تا از نظر متافیزیکی فراتر از زمان و مکان عمل کند. از این طریق انسان به‌راحتی می‌تواند بدون استفاده از حواس پنج‌گانه با افکار دیگران ارتباط برقرار کند که این مفهوم همان تله‌پاتی است. انسان به‌راحتی می‌تواند به دنیای معنویت وارد شود.

علاوه­براین موارد قدرت روشن‌بینی افراد افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند آینده را تا سطح مطلوبی پیش‌بینی کند. همچنین می‌توان چیز‌هایی را فهمید که انسان‌های عادی قادر به انجام آن کار نیستند. قدرت ذهن، عقل، بصیرت و درک از این طریق تقویت می‌شوند و برنامه‌ریزی برای رسیدن به خواسته‌ها باقدرت بیشتری انجام می‌شود.

 Picture4

اتاق فرار چشم سوم

به­دلیل کنجکاوی افراد درباره فعال‌شدن چشم معنوی کاربران بازی اتاق فراری چشم سوم را طراحی کرده‌اند که ویژگی‌های خاصی دارد. این بازی از یک سناریو برخوردار است که شما در یک گروه به­دنبال باز شدن چاکرا سوم خود هستید. چشم سوم در این بازی به شما کمک می‌کند تا پدیده‌ها را درک کنید و چیز‌هایی را بدانید که از قدرت انسان‌های عادی خارج است. شما پس از ورود به این سناریو نه‌تنها ذهن شما باز نمی‌شود، بلکه سایه‌هایی برای شما ایجاد می‌شود و صدا‌هایی را می‌شنوید که قبل از این بازی توانایی احساس آن‌ها را نداشتید. در نتیجه آرامش و خواب شما دچار اختلال شده و کابوس‌هایی زیادی می‌بینید.

در ادامه سناریو شما برای حل مشکل خودتان یک دعا‌نویس با نام صادق پیدا می­کنید که قرار است در این زمینه به شما کمک کند. مجموعه IQ Escape این بازی را طراحی کرده است که هدف اصلی در آن فراهم کردن زمینه تجربه هیجان زیاد برای بازیکنان است. میزان ترس و هیجان این بازی‌ها ۸ امتیاز دارد و از نظر درجه سختی نیز ۹ امتیاز را به خود اختصاص می‌دهد. زمان کل اجرا این بازی ۹۰ دقیقه است و ژانر ترسناک دارد که شما باید در آن نقش‌آفرینی کنید. تعداد اعضای گروه شما نیز می‌تواند مابین ۴ تا ۸ نفر متغیر باشد.

 

Picture5

رزرو اتاق فرار چشم سوم از طریق ایران اسکیپ

مجموعه ایران اسکیپ انواع مختلف اتاق فرار را برای کاربران طراحی کرده است که شما می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق سایت این مجموعه اقدام به رزرو اتاق فرار چشم سوم کنید. ایران اسکیپ پیش از ۱۶۷ مورد اتاق فرار طراحی کرده است که شما می‌توانید هنگام رزرو آنلاین شهر‌های آن را بررسی کنید و آدرس و شماره‌تلفن مجموعه مورد نظرتان را بردارید. بهتر است قبل از رزرو با اعضای گروه درباره ژانر اتاق به توافق برسید و یکی از آن­ها را به سلیقه جمع انتخاب کنید.

 

نتیجه‌گیری

نام اسکیپ روم یا اتاق فرار امروزه در میان کاربران مختلف بازی‌های هیجانی بسیار آشنا است و به‌عنوان یک بازی گروهی برای حل معما‌های مختلف کاربرد زیادی دارد. چشم سوم یکی از سناریو‌های اسکیپ روم است که دارای محیط بازی خاصی است و یک گیم مستر همراه با گروه بازیکنان آن را اجرا می‌کنند. این اسکیپ روم قوانین خاصی دارد و بازیگران طبق اصول خاصی عمل می‌کنند.

اتاق فرار چشم سوم بسیار هیجان‌انگیز است و قسمت‌های ترسناک زیادی دارد که شما می‌توانید از طریق آن با دنیای ماوراءالطبیعه آشنا شوید و با کائنات ارتباط برقرار کنید. مجموعه ایران اسکیپ بهترین فضای اتاق فرار را برای کاربران خود فراهم کرده تا در طول مدت بازی لذت زیادی از سناریو ببرند و هیجان زیادی را تجربه کنند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ایران اسکیپ نسبت به رزرو آنلاین اتاق فرار چشم سوم اقدام کنید.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا