اتاق فرار ها

تجربه ترسناک اتاق فرار راز

یک راز عمیق در خانه تاریخی خانواده فتحی وجود دارد. پدر این خانواده که یکی از مشهورترین اشخاص دهه ۶۰ تهران شناخته می‌شود، همراه با همسر و دخترش به طرز مشکوکی ناپدید شده‌اند. امید، پسر خانواده فتحی، سال‌ها به تنهایی زندگی می‌کند و در نهایت به دلیل جنون و تنهایی به آسایشگاه روانی منتقل می‌شود. اما این تنها جزئی از اتاق فرار راز است!

سناریو اتاق فرار راز

برای درک این سناریو، باید دریافت که چرا امین فتحی، همسر و دخترش از تاریخ هفتم فروردین ۱۳۸۷ ناپدید شدند؟ چه عواملی باعث جنون و خودکشی امید فتحی شدند؟ تنها با ورود به خانه تاریخی و ترسناک فتحی‌ها می‌توان به پس‌زمینه‌های تاریک این ماجرا پی برد.

در دهه شصت، امین فتحی به‌عنوان یکی از نام‌های برجسته و معروف در تهران شناخته می‌شد. او به دو جهت مشهور بود. از یک طرف به‌عنوان یکی از بهترین وکلای دادگستری ایران که در طول سال‌ها موفق به تبرئه افراد بی‌گناه بسیاری شده بود و از سویی دیگر به‌عنوان یک شطرنج‌باز حرفه‌ای با مقام‌های برجسته در رقابت‌های جهانی این رشته!

در تاریخ هفت فروردین ۱۳۸۷، اتفاق عجیبی رخ داد. تمامی اعضای خانواده فتحی به غیر از پسر پانزده‌ساله‌شان، امید، ناپدید شدند. این واقعه به‌مرور زمان باعث ایجاد حدس ‌و ‌گمان‌های مختلفی شد. سیزدهم مرداد ۱۳۹۳، امید به‌دلیل مشکلات روانی و جنون در یک آسایشگاه روانی بستری شد.

سیزدهم مرداد سال ۱۳۹۸، امید که چند سالی در آسایشگاه به‌سر می‌برد، به خودکشی دست زد. بدین ترتیب با پیداشدن پیام و کلید قدیمی، اسرار تاریک خانواده‌ فتحی رو شد!

وظیفه شما پس از حضور در خانه فتحی‌ها

شما و گروهتان در جستجوی حقیقت در بازی اتاق فرار راز، به‌عنوان متخصصان علوم ماورالطبیعه وارد خانه متروکه‌ فتحی‌ها می‌شوید. در این جستجوی پیچیده، قطعا با موانع مرموز و ترسناکی مواجه خواهید شد که می‌توانند هیجان بسیاری را در شما ایجاد کنند. برزو اختیاری، یکی از معروف‌ترین خبرنگاران کشور در این مسیر به شما کمک می‌کند تا راز خانواده‌ فتحی را کشف کنید.

ویژگی‌ها تفاوت‌های اتاق فرار راز با سایر اسکیپ روم‌های این ژانر

این اسکیپ روم، به‌عنوان یک اجرای ایده‌آل از بین انواع اتاق فرار ترسناک، در حال‌حاضر به وضوح اهمیت و تفاوت خود را در میان سرگرمی‌ها نمایان می‌سازد. در طراحی این بازی، تمامی جزئیات مرتبط با یک اسکیپ روم استاندارد، از جمله معماها و چالش‌ها، دکور و فضاسازی، سناریو و داستان، ترس و هیجان، خلاقیت و ایده‌پردازی و غیره موردتوجه و رعایت قرار گرفته است تا به بازی‌کنان تجربه‌ای عمیق و منحصربه‌فرد ارائه دهد.

تفاوت‌ها

این اسکیپ روم از نظر سناریو محوری و داستان‌گویی بسیار پیچیده و جذاب است. سناریو این اتاق به‌طور پویا در طول بازی پیش می‌رود و با حل معماها و پیشروی در بازی، بازیکنان بخش‌های جدیدی از داستان را کشف می‌کنند. وقتی وارد این اتاق فرار می‌شوید، به یک داستان معمولی وارد نخواهید شد؛ بلکه در جریان اتفاقاتی شگفت‌آور و معمایی قرار می‌گیرید.

ویژگی‌ها

یکی از ویژگی‌های مهم این اسکیپ روم، منطق محوری آن است. همه چیز در این بازی به‌عنوان یک بخش منطقی از سناریو توجیه می‌شود، از دوربین‌های مداربسته تا معماها. دکور و فضاسازی زیبا و بی‌نقص، معماهای مرتبط با داستان و سناریو، سورپرایزها و اتفاقات غافلگیرکننده، اکت‌های نمایشی و جدید، همگی به دقت منطقی و تطابق با داستان ارائه می‌شوند. این اسکیپ روم ترسناک به بازی‌کنان فرصتی منحصربه‌فرد برای تجربه‌ یک داستان معمایی و هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد.

تجربه ترسناک اتاق فرار راز

نقش شما در اسکیپ روم راز

در اتاق فرار راز، شما نقش یک فرد ویژه را دارید. گروه شما افرادی هستند که توانایی جابجایی در بعد زمان و مکان را دارند و قدرت‌های ماورائی خارق‌العاده را ارائه می‌دهند. علاوه‌بر این، شما قادر به ارتباط با ارواح هستید و آن‌ها را می‌بینید.

در این ماموریت ویژه، شما به‌عنوان نماینده یک خبرنگار و کارآگاه معروف انتخاب می‌شوید. وظیفه شما کشف رازی پر از معما و معانی عمیق خواهد بود که در یک خانواده و خانه‌ای پر از راز و رمز پنهان شده است. از طریق قدرت‌های ماورائی خود و قابلیت‌های فراطبیعی، شما قادر به برداشت پرده از این معماها هستید تا حقیقت را فاش کنید و ماجراهای مرموزی را که در پس پرده خانواده و خانه مخفی شده، برملا سازید.

نکات و پیشنهادات قبل از رزرو اتاق فرار راز

اگر تا به‌حال تجربه اتاق‌های فرار را نداشته‌اید، بازی اسکیپ روم راز یکی از پیشنهادات ما به شما است. درجه سختی کمتر به نسبت سایر بازی‌ها، معماهای روان، دکور و فضاسازی زیبا و… باعث می‌شوند تا تجربه‌ دلنشین و جذابی از اتاق فرار در ذهن شما ثبت و به این سرگرمی علاقه‌مند شوید.

اگر از گروه‌ها‌یی با تجربه‌ بالا هستید و نگاه حرفه‌ای به اتاق فرار دارید، این اسکیپ روم ترسناک یکی از بهترین بازی‌های شما خواهد شد. چرا که اسکیپ روم راز تمام معیارهای اتاق‌های فرار خوب را اعم از دکور، فضاسازی، سناریو، معما، ترس، ایده و غیره را در بالاترین سطح در اختیار شما قرار می‌دهد.

اطلاعات کلی اتاق فرار راز

ژانر ترسناک – معمایی – رازآلود – جنایی – سورئال
سبک تئاتر نمایشی
زمان 75 دقیقه
ظرفیت 4 تا 10 نفر
رنج سنی بالای ۱۶ سال
سختی بازی 80 درصد
آدرس اتوبان رسالت، بین رشید و حجرابن عددی، روبروی شیرینی سالوت، پلاک ۲۱۱
موارد اضافی جای پارک مناسب – امکان برگزاری تولد

 

نحوه رزرو اتاق فرار ترسناک راز

شما می‌توانید از طریق وبسایت “ایران اسکیپ” اقدام به رزرو این اتاق فرار رسالت کنید. این وبسایت به‌عنوان یک منبع اصلی برای رزرو اتاق‌های فرار متنوع و مهیج در ایران شناخته می‌شود. برای انتخاب اسکیپ روم موردنظر، ابتدا وارد وبسایت “ایران اسکیپ” شوید. سپس با مراجعه به بخش رزرو و انتخاب اتاق فرار دلخواه، این امکان را دارید تا تاریخ و زمان را برای تجربه این بازی برگزینید و رزرو خود را نهایی کنید.

احتمال دارد از امکانات اضافی و تخفیف‌های وبسایت برای این رزرو نیز بهره‌ ببرید. اتاق فرار راز امکان تجربه یک ماجرای معمایی و هیجان‌انگیز را در دسترس شما قرار می‌دهد و با ایران اسکیپ می‌توانید با هزینه‌ای بسیار مناسب این تجربه را از آن خود کنید.

تجربه ترسناک اتاق فرار راز

جمع‌بندی

اتاق فرار راز یک تجربه سرگرمی منحصربه‌فرد است که ترکیبی از دستاوردهای اتاق‌های فرار و عناصر ماورائی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این بازی توانایی جابجایی در بعد زمان و مکان، ارتباط با ارواح و معماهای معقولانه را فراهم می‌کند. اگر تازه کار هستید، این امکان را دارید تا با درجه سختی کمتر این بازی را آغاز کنید. در صورتی‌که تجربه دارید، اسکیپ راز یک چالش حرفه‌ای با معیارهای بالا برای شما خواهد بود. با دکور زیبا و معماهای پر از ایده، این بازی زمینه جذابی از اتاق فرار را برای علاقه‌مندان به این سرگرمی فراهم خواهد کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا