اتاق فرار ها

تجربه خوب از اتاق فرار بیمارستان زامبی 2

 

اتاق فرار بیمارستان زامبی 2 یکی از معدود چیزهایی است که می‎تواند حجم بالایی آندرنالین را در مدت زمان کم به شما تزریق کند. این اتاق فرار از معدود اتاق‎ فرارهایی است که حداقل یک بار هم که شده بایستی آن را امتحان کنید. اما این بازی هیجان‎انگیز چه چیزهایی دارد و چگونه شما را سرگرم خواهد کرد؟ البته که قرار نیست جزئیات آن را بگوییم و به نوعی آن را لو بدهیم. اما سعی می‎کنیم در این نوشته هر آن چیزی که در مورد این بازی هیجان‎انگیز نیاز دارید که بدانید را در اختیارتان قرار دهیم. پیشنهاد می‎کنیم که تا انتهای این نوشته از وبلاگ ایران اسکیپ همراه ما باشید.

 

اتاق فرار بیمارستان زامبی 2

اتاق فرار بیمارستان زامبی 2 چیست؟
اتاق فرار بیمارستان زامبی 2 یک بازی ماجراجویانه، مهیج و ترسناک 80 دقیقه‎ای است که 4 تا 10 نفر در آن مشغول به بازی هستند. یک سری پازل و بازی مکانیکی در این اتاق فرار وجود دارد که گروه‎ها بایستی آن‎ها را حل کنند. برای حل این پازل‎ها سرنخ‎هایی برای‎تان قرار داده می‏شود و شما با پیدا کردن آن‎ها می‎توانید پازل‎ها و بازی‎ها را انجام دهید.

اتاق‎های فرار دارای تم‎های متفاوت هستند. موضوعاتی مانند سرقت از بانک، فرار از زندان یا دزدان دریایی می‎توانند جالب باشند. اما بیمارستان زامبی 2 یکی از جدیدترین‎ها و هیجان‎انگیزترین تم‎هایی است که می‎توانید در اتاق‎ فرارهای تهرانپارس آن را پیدا کنید.

فرایند بازی چگونه است؟
همان‎طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، این بازی 80 دقیقه بوده و 4 الی 10 نفر در آن حضور دارند. شما بعد از خرید بلیط بایستی در زمان مشخص شده به زمین بازی برسید. در این مرحله راهنمای بازی خود را ملاقات خواهید کرد. راهنمای بازی توضیحات اولیه را به شما خواهد داد و شما را به سمت اتاق قرار بیمارستان زامبی 2 هدایت خواهد کرد. در این مرحله توضیحات نهایی به شما ارائه می‏شود و شما می‎توانید هر سوالی که دارید را در این گام از راهنما بپرسید.

طی این مرحله ماموریت شما نیز در اختیارتان قرار می‎گیرد. اینکه شما بایستی در این 80 دقیقه چه کارهایی انجام دهید و چگونه می‎توانید در این زمان از این اتاق هیجان‎انگیز فرار کنید. تعدادی از ماموریت‎هایی که دریافت می‎کنید مربوط به فرار از این اتاق و برخی دیگر مربوط به حل کردن پازل‎ها و بازی‏هاست. همچنین ممکن است از شما خواسته شود که یک کار خاص مانند پرتاب یک جسم را در اتاق فرار انجام دهید.

یکی از نکاتی که بایستی به آن توجه داشته باشید این است که هرگز ارتباط با هم‎تیمی‎های خود را فراموش نکنید. همیشه گفته می‏شود که چند فکر بهتر از یک فکر است. با اینکه سرنخ‎های زیادی در اختیار شما قرار می‎گیرد اما سرگرم‎کننده‎ترین قسمت اتاق فرار بیمارستان زامبی 2 این است که با همراهی و همفکری هم‎تیمی‎های خود سرنخ‎ها را کشف، کدها را بشکنید تا پازل را حل کرده و در نهایت از اتاق فرار بیرون آیید.

داستان بازی اتاق فرار زامبی 2 چیست؟
اتاق فرار بیمارستان زامبی 2 (وضعیت قرمز) بر اساس فیلمی به همین نام طراحی و ساخته شده است. اما داستان این اتاق فرار چگونه است؟ قضیه از این قرار است که در پی انتشار ویروسی به نام هانتا و قرمز شدن وضعیت شهر لندن، شما نقش تنها بازمانده‎های این شهر را ایفا می‎کنید.

در واقع این شما و هم‎تیمی‎های‎تان هستید که بایستی شهر را از دست زامبی‎ها نجات دهید. این ویروس در یک آزمایشگاه به نام آزمایشگاه دکتر نرمن فیچره تولید شده و شما 80 دقیقه زمان خواهید داشت تا این آزمایشگاه را از بین ببرید. البته این نکته را در خاطر داشته باشید که اگر شما هم به این ویروس آلوده شوید نجات پیدا کردن‎تان کار سختی خواهد بود. به همین خاطر لازم است که هیج سروصدایی از خودتان تولید نکنید تا در نهایت شهر را نجات دهید.

 

اتاق فرار زامبی

چرا اتاق فرار بیمارستان زامبی 2؟
اما چرا پیشنهاد می‎کنیم که برای یک بار هم که شده این اتاق فرار را امتحان کنید؟

این اتاق بازی بر اساس فیم معروف بیمارستان زامبی 2 ساخته شده است و به طور کلی از جذابیت و هیجان بسیار بالایی برخوردار است و می‎تواند لحظات فوق‎العاده‎ای را برای‎تان رقم بزند.

معماهایی که در این بازی با آن‎ها مواجه خواهید شد و برای نجات شهر نیاز به حل آن‎ها دارید کاملا مکانیکی هستند و هیجان بسیار زیادی را به بازی تزریق خواهد کرد.

همچنین تمام اکتورهای اتاق فرار بیمارستان زامبی 2 بسیار حرفه‎ای بوده و در نقش خود به خوبی ظاهر می‏شوند و می‎توانند صدای زامبی‎ها را به خوبی تقلید کنند.

از دیگر مزایای این اتاق فرار می‎توان به امکان برگزاری جشن تولید و جای پارک خوب اشاره کرد تا افراد بتوانند وسیله نقلیه خود را به سادگی و در کوتاه‎ترین زمان ممکن در فضای مناسب پارک کنند.

 

اتاق فرارهای تهرانپارس

پاسخ به چند سوال مهم درباره بازی
اول از همه بایستی بدانید که درهای اتاق فرار به هیچ عنوان برای شما قفل نمی‏شود و هرگز قرار نیست که واقعا در یک اتاق گیر بیفتید. هر زمان که احساس کردید تحت فشار قرار گرفته‎اید و توان ادامه بازی را ندارید می‎توانید به راحتی از اتاق خارج شوید.

برای فرار کردن از اتاق بایستی سرنخ‎ها و قطعات پازل را پیدا کرده و آن‎ها را حل کنید تا بتوانید شهر را نجات داده و در نهایت از اتاق فرار کنید. همچنین اگر نتوانید به موقع از اتاق، فرار کنید نیز مشکلی وجود ندارد. با اینکه پیروز شدن در این بازی لذت خاص خود را دارد اما بسیاری از افراد نمی‎توانند در اولین تجربه خود از اتاق فرار بیمارستان زامبی 2 فرار کنند.

چگونه بلیط اتاق فرار زامبی 2 را بخریم + سخن پایانی
خرید بلیط اتاق فرار بیمارستان زامبی 2 بسیار آسان است. شما می‎توانید بلیط این بازی را از سایت ایران اسکیپ خریداری کنید. با توجه به اینکه این اتاق فرار نسبت به دیگر اتاق فرارهای تهرانپارس جذاب‏تر است و طرفداران بسیاری دارد در نتیجه پیشنهاد می‎کنیم که اقدام به رزرو بلیط کنید.

 

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا