اتاق فرار ها

معرفی اتاق فرار یوخابه

اتاق فرار یوخابه چیست و چه فضایی دارد؟ بازی یوخابه در چه ژانری است و چه کسانی می‎توانند در آن شرکت کنند؟ معنی یوخابه چیست و شرایط شرکت در این اتاق فرار چیست؟
اگر از طرفداران اتاق‎های فرار هستید و تجربه نسبتا خوبی در این بازی‎ها دارید، پیشنهاد می‎کنیم برای یک بار هم که شده به اتاق فرار یوخابه بروید و لذت، هیجان و ترس را به عمیق‎ترین شکل ممکن تجربه کنید. 90 دقیقه هیجان خالص همراه با درجه سختی 9 از 10 مخصوص اتاق‎ فرار بازها با همراهی 4 تا 8 نفر یکی از بهترین روزهای شما را به همراه هم‎تیمی‎ها رقم خواهد زد. اما داستان اتاق فرار یوخابه چیست و چه ژانری دارد؟ یوخابه به چه معناست؟ چه افرادی بهتر است که در این بازی شرکت کنند و افرادی که در این اتاق فرار شرکت کرده‎اند چه نظری در مورد آن دارند؟ با این نوشته از وبلاگ ایران اسکیپ همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

 

اتاق فرار یوخابه
اتاق فرار یوخابه

داستان اتاق فرار یوخابه چیست؟
داستان اتاق فرار یوخابه ترکیبی از فضای مذهبی یهودی و ترسناک است. داستان به جایی برمی‎گردد که خدا به ابلیس گفت که آیا مانند سایر فرشتگان به انسان سجده نمی‎کنی؟ شیطان پاسخ داد که من به بشری که او را از گلی خشک و سیاه آفریده‎ای سجده نخواهم کرد. خدا به شیطان گفت که از دسته فرشتگان خارج شو و تو مطرود شده‎ای و تا روز قیامت بر تو لعنت فرستاده می‏شود. شیطان به خداوند می‎گوید که تا روز قیامت به من مهلت وجود داشتن بده و خداوند هم تا زمان مشخصی به او مهلت داد. سپس شیطان پاسخ داد که به خاطر اینکه مرا مطرود کردی من نیز تا روزی که وجود دارم انسان‎ها را فریب خواهم داد.

در این بازی شما در جنگلی به نام جنگل طغیان حضور دارید و فقط تا نیمه شب زمان دارید تا بتوانید تاریکی این دنیا را از بین ببرید. اگر نتوانید این کار را انجام دهید، تاریکی دنیای شما و تمامی اهالی طغیان را خواهد گرفت.

ژانر اتاق بازی یوخابه چیست و چه شرایطی دارد؟
ژانر اتاق بازی یوخابه مهیج و ترسناک است. برای شرکت در این اتاق فرار شرط سنی گذاشته شده است و فقط افراد 18 سال به بالا می‎توانند در آن شرکت کنند. با توجه به سختی بالای این بازی به همراه ژانر ترسناکی که دارد، پیشنهاد می‏‎شود که افرادی که تجربه 10 بار حضور در اتاق فرارهای مختلف را دارند، در این بازی شرکت کنند. همچنین برای حضور در آن نیاز است که حتما بازی طغیان را تجربه کرده باشید.

این بازی 90 دقیقه طول می‎کشد و دقیقه به دقیقه آن سرشار از هیجان و ترس است و می‎تواند شب فوق‎العاده‎ای را برای‎تان رقم بزند. در این بازی بایستی به همراه سایر بازیکنان و هم‎تیمی‎های خود تلاش کنید تا سرنخ‎ها را کشف و معماها را حل کنید. هر چقدر که زودتر بتوانید این معماها را حل کنید می‎توانید سریع‎تر از اتاق، فرار کنید.

البته همه چیز به آن آسانی که فکر می‎کنید هم نیست. طراحی صحنه و دکوراسیون به همراه اکتورهای حرفه‎ای باعث می‏شود تا شما به بهترین شکل ممکن در سناریو غوطه‎ور شوید و دقیقا خودتان را در جنگل طغیان حس کنید. در چنین حالتی پیدا کردن سرنخ‎ها و حل کردن معماهای مکانیکی کار سختی خواهد شد و شما بایستی با همکاری هم‎تیمی‎های خود از این تاریکی نجات پیدا کنید. در این بازی ممکن است که در یک سلول زندان حبس شوید و نیاز باشد تا راهی را برای رهایی پیدا کنید. همچنین ممکن است در یک پناهگاه زیرزمینی باشید و نیاز باشد که خودتان را از آنجا نجات دهید.

معنی لغوی یوخابه چیست؟
یوخابه در واقع نام مادر هارون، موسی و مریم است. البته ممکن است نام این شخص را به اشکال دیگری مانند یوکابد نیز شنیده باشید. یوخابه دختر لاوی بن یعقوب و ملشه بوده و بعد از تولد حضرت موسی به مدت 3 ماه به او شیر داد و سپس از ترس کشته شدن فرزند، او را در زنبیل قرار داد و به رود نیل سپرد. البته نام یوخابه در قرآن نیامده است و از او تحت عنوان مادر موسی یاد شده.

 

یوخابه
یوخابه

اتاق فرار یوخابه برای چه کسانی مناسب است؟
یکی از نکاتی که بایستی به آن توجه داشت این است که اتاق فرار یوخابه برای تمامی افراد مناسب نیست. اولا که برای این بازی محدودیت سنی +18 در نظر گرفته شده است. دوما این بازی به افرادی پیشنهاد می‎‏شود که حداقل 10 بار تجربه حضور در اتاق‎های فرار را داشته‌اند. سوما برای درک بهتر بازی لازم است که حتما پیش از آن اتاق فرار طغیان را تجربه کرده باشید.

کاربران نسبت بازی یوخابه چه نظری دارند؟
در این انواع مختلف اتاق فرار، اتاق فرار یوخابه یکی از محبوب‎ترین و پرطرفدارترین اتاق‎های فرار در ایران است که طرفداران بسیاری دارد. این بازی به خاطر فضای ترسناک و مهیج خود به همراه تم و معماری خاص و اکتورهای کاملا حرفه‎ای، شما را در فضای تاریخی و خوفناک فرو خواهد برد و 90 دقیقه آندرنالین خالص را به شما هدیه خواهد کرد.

نظر بخش قابل توجهی از افرادی که در این اتاق بازی شرکت‎ کرده‎اند مثبت بوده است. اکثر کاربران به گیم‎پلی عالی، اکتورهای حرفه‎ای، دکور و فضاسازی بی‎نظیر و ترسناک، تفاوت با سایر بازی‎ها، اکت‎های حرفه‎ای، بازی‎ها و معماهای مناسب و هیجان‎انگیز بودن اتاق فرار یوخابه اشاره کرده‎اند. در کل می‎توان گفت که برآورد نظرات افرادی که در این اتاق بازی شرکت کرده‎اند مثبت بوده است.

 

جنگل طغیان
جنگل طغیان

با شرکت در اتاق فرار یوخابه چه اتفاقی رخ می‎دهد؟
بعد از این که به محل برگزاری اتاق فرار یوخابه رسیدید، یکی از پرسنل مجموعه ایران اسکیپ از شما استقبال خواهد کرد. همچنین توضیحات اولیه را در اختیار شما قرار خواهد داد. سپس شما را به اتاق مدنظر که قرار است بازی در آنجا انجام شود می‎برد. قوانین بازی به طور کامل توسط او به شما شرح داده می‏شود و همچنین توضیحاتی در مورد زمانی که گیر افتادید و ارائه سرنخ‎ها به شما خواهد داد تا بتوانید فرایند بازی را با هوشمندی بیشتری طی کنید.

در این مرحله به درب اتاق فرار مخصوص به خودتان هدایت خواهید شد و می‎توانید وارد آن شوید. در این مرحله ممکن است فرد دیگری قوانین یا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. به محض اینکه آن فرد در اتاق اختصاصی شما را ببند تایمر شروع به کار خواهد کرد و بازی شروع می‏شود. زمانی که بازی شروع شد بایستی در اسرع وقت به دنبال پیدا کردن سرنخ‎ها، باز کردن قفل‎ها و حل‎ کردن پازل‎ها باشید. همچنین می‎توانید با هم‎تیمی‎های خود صحبت کنید تا فرایند پیدا کردن سرنخ‎ها و حل‎ کردن پازل‎ها سریع‎تر انجام شود. البته به خاطر داشته باشید که هیچ سروصدایی ایجاد نکنید در غیر این صورت نیروهای شیطانی به سوی شما حمله خواهند کرد و شما را در تاریکی مطلق جنگل طغیان رها می‎کنند.

سخن پایانی
خوب است به این نکته اشاره کنیم که در هیچ یک از مراحل این بازی شما در هیچ اتاقی به صورت واقعی زندانی نخواهید شد و در صورتی که دچار استرس یا ترس شدید می‎توانید از بازی خارج شوید. در صورتی که شرایط شرکت در اتاق فرار یوخابه را دارید می‎توانید بلیط آن را از سایت ایران اسکیپ تهیه کنید.

 

 

 

 

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا